שאלות ותשובות

היכן מיוצרים הפריטים של 2SIS ומאילו בדים?

הפריטים שלנו מיוצרים כחול לבן ביצור מקומי מבדים איכותיים. בכל פריט תוכלי לראות את הרכב הבד שלו

איך אדע איזו מידה מתאימה לי?

לרוב מידה 1 תתאים לטווח מידות 38-40 ומידה 2 תתאים לטווח מידות 40-42.
כאשר מדובר על פריט ב ONE SIZE טווח המידות הינו 38-42.
 בנוסף תוכלי למצוא בתוך כל עמוד פריט, את המידות הספציפיות שלו מבחינת היקף חזה, אורך קדמי מכתף והיקף המכפלת.
.
.
האם עלי להירשם לאתר בכדי לקנות בחנות?
ניתן לבצע רכישה ללא הרשמה לאתר, כאורחת. באמצעות מילוי הפרטים בעמוד הקופה בעת ביצוע ההזמנה. הפרטים שיוזנו למערכת משמשים למשלוח החשבונית והחבילה, אנחנו ממליצות להירשם לאתר ולניוזלטר שלנו, לקצר תהליכים לשופינג הבא שלך וגם לקבל הטבות וחדשות שוות :)
.
איך אוכל לדעת שההזמנה שלי נקלטה?
בסיום ביצוע ההזמנה יוצג אישור עם מספר ההזמנה. בנוסף יישלח אישור וחשבונית בדוא"ל.

מתי מתבצע החיוב בגין ההזמנה?
החיוב יבוצע בסיום ההזמנה. השלמת תהליך ההזמנה מותנית בקבלת אישור מחברת כרטיסי האשראי על ביצוע החיוב. במקרה בו לא אושרה העסקה ע"י חברות האשראי, תתקבל הודעה על כך.

ביצעתי הזמנה ואני רוצה לבטל אותה
לביטול הזמנה לפי תקנון האתר נא שלחי אלינו מייל לכתובת 2sisltd@gmail.com או צרי קשר כאן
שימי לב לא לשכוח לציין שם מלא, מס' טלפון נייד ומספר הזמנה וכל מידע נוסף שיעזור לנו לאתר את ההזמנה ולטפל בפנייה כמה שיותר מהר.

האם יש צורך לבטל את העסקה גם מול חברת האשראי?
לא, אין צורך לפנות גם לחברת האשראי בכדי לבטל את העסקה.

ביצעתי הזמנה ואני רוצה לשנות כתובת למשלוח, כיצד אני עושה זאת ?
במידה וההזמנה עוד לא יצאה מהסטודיו שלנו נשמח לעזור בשינוי כתובת המשלוח, שלחי אלינו מייל לכתובת 2sisltd@gmail.com או צרי קשר כאן
 
קיבלתי פריט פגום / פריט שלא הזמנתי / יש טעות בהזמנה
נא שלחי אלינו מייל לכתובת 2sisltd@gmail.com או צרי קשר כאן
.
האם האתר מאובטח?
כן, כל הנתונים שתזיני למערכת יישארו חסויים ומאובטחים לחלוטין.
האתר בנוי על פלטפורמת "שופיפיי" המבטיח ללקוחותיו אתר מאובטח ברמה המיטבית בכל עת.
כחלק מצעדי אבטחת המידע בהם שופיפיי נוקטים, פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים באתר בשום שלב שהוא, כך שבשום מקרה לא יתאפשר שימוש בכרטיס האשראי שלך ללא אישורך.
שימוש בפרוטוקול הסטנדרטי של המסחר האלקטרוני (SSL)שופיפיי גם משתמשים בשיטת הצפנה לכל המידע המועבר במערכת ההופך אותו לגיבריש עבור מי שאין בידו הרשאה לקבלו. הצפנה זו מתרחשת מרגע הכנסת המידע למערכת ועד ליצירת הקשר עם הגורמים המאשרים את העסקה
לפרטים נוספים תוכלי לבדוק את תקנון האתר  ואת מדיניות הפרטיות ואבטחת המידע באתר.

מה זה CVV ולמה צריך אותו?
מספר CVV מתייחס לשלוש הספרות הרשומות ליד פס החתימה בכרטיס האשראי שלכן. זהו אמצעי ביטחון נוסף לוודא שמי שמבצעת את הקנייה היא באמת בעלת הכרטיס.
.
מהי מדיניות המשלוחים, החזרות וההחלפות באתר?

משלוחים
שליח עד הבית - משלוח חינם בקנייה ב 350 ₪ ומעלה
שליח עד הבית - 25 ₪ בקנייה עד 349 ₪
השופינג שלך יגיע עד אליך עם שליח לכל חלקי הארץ.
זמן האספקה הינו עד 4 ימי עסקים.
משתדלות שיגיע כמה שיותר מהר.🙂
השליחויות מתבצעות על ידי חברת שליחויות חיצונית, ולכן אנו לא אחראים על עיכובים הקשורים בחברת השליחויות. יחד עם זאת, בכל בעיה, ניתן ליצור אתנו קשר כאן
ברגע שהחבילה תצא לדרך עם חברת השליחויות, תקבלי SMS לתאם זמן מועדף להגעת השליח.
טווח שעות חלוקת המשלוחים הוא 8:00 עד 20:00

איסוף עצמי
ניתן לאסוף את החבילה שלך מהסטודיו שלנו בבית טפר, רח' תל גיבורים 5 ת"א בשעות הפעילות 10:00-14:30 ימים א-ה (שישי סגור) נתאם מולך ברגע שהחבילה תהיה מוכנה.

החזרות
ניתן להחזיר פריט תוך 14 יום מקבלת המשלוח, רק במידה שלא נעשה בו כל שימוש ואין בו שום פגם/נזק.
 לביצוע ההחזרה יש לעדכן את שירות הלקוחות במייל 2sisltd@gmail.com
ניתן לבצע החזרה באמצעות שליח בעלות של 29 ₪
ניתן גם להגיע לסטודיו שלנו בבית טפר,רח' תל גיבורים 5 ת"א בשעות הפעילות 10:00-14:30 ימים א-ה (שישי סגור) בתיאום מראש. לא ניתן לבצע החזרה דרך דואר ישראל

החלפות
ניתן לבצע החלפה בסטודיו שלנו בבית טפר,רח' תל גיבורים 5 ת"א בשעות הפעילות 10:00-14:30 ימים א-ה (שישי סגור) בתיאום מראש. לא ניתן לבצע החלפה בשליחות או דרך דואר ישראל

החזר כספי
במידה ותבקשי זיכוי כספי, ניתן לעשות זאת תוך 14 יום מרגע שקיבלת את המוצר, כספך יוחזר תוך 14 ימי עסקים ממועד החזרת הפריט לכרטיס האשראי ממנו בוצעה ההזמנה. ההחזר יתבצע לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה. הוא יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית בקיזוז דמי ביטול בסך 5% מהעסקה המקורית. אין החזר על דמי המשלוח.